HARI-HARI BERSULUH HARAP

Cuaca di luar mendung, sedikit berangin dan beburung juga sudah berbunyi cuak – barangkali mengajak kumpulan masing-masing untuk lekas kembali ke sarang.

Sudah lama tidak memasukkan sebarang entri dalam blog ini. Jarang-jarang juga memasukkan perkembangan apa-apa aktiviti yang disertai. Walau bagaimanapun, banyak perkara yang difikirkan dan direncanakan. Lebih-lebih lagi apabila anak dalam kandungan kian aktif pergerakannya, maka makin banyak perkara perlu disiapkan dan tanggungjawab yang perlu dilangsaikan menjelang kelahiran yang kami nantikan.

Lalu, ketika ini, saya mensyukuri satu-persatu wajah yang selalu ada di sisi ketika ada masanya saya berasa bagai burung yang cuak dengan cuaca mendung di luar itu. Doa saya; pemilik wajah-wajah kesayangan ini dirahmati Allah dan beroleh kebahagiaan di dunia dan akhirat juga.

Mohon saya pada teman-teman; doakan agar urusan saya dipermudahkan Allah dan diberi kesihatan serta kekuatan untuk terus laksanakan tanggungjawab yang masih berbaki (dan adakalanya bertambah). Mudahan Allah juga menyediakan perkara yang sama untuk kalian, insya-Allah. 

Salam hormat;
Nasriah Abdul Salam

Tinggalkan Jawapan

