Adakalanya Gambar Mahu Bicara Juga..

uiam.jpg

pertemuan para mantan MPR (pelbagai tahun) di Taman Ilmu dan BUdi, UIAM Gombak pada 14 Disember 2007

uiam2.jpg

Ada sesuatu yang dibincangkan, biarlah kita-kita sahaja yang tahu….. 🙂

uiam3.jpg

Sesuatu yang telah dicatat. Biarlah kita-kita sahaja yang faham…

5 Komen (+add yours?)

  1. Salman Sulaiman
    Dec 27, 2007 @ 17:04:52

    Nas,

    Takpalah, kalau dah tak nak beritahu. Asyik kita-kita, kita-kita saja. Simpanlah rahsia kamu-kamu tu elok-elok.

    Balas

  2. puteribongsu
    Dec 27, 2007 @ 22:20:08

    😀 biarkanlah dahulu, sampai masanya kami akan maklumkan kerana buat masa ini masih dalam proses merancang, tunggulah dulu. nanti saya maklumkan sendiri pada kamu.

    Balas

  3. Salman Sulaiman
    Dec 30, 2007 @ 14:45:28

    Oooo, kutunggu…

    Balas

  4. zawanbaba
    Jan 14, 2008 @ 13:25:53

    ya, memang gambar ada dunianya sendiri-dan tentunya kehidupan di dalam gambar itu sendiri mampu bercakap!
    saya pernah melihat gambar itu ‘hidup’-dalam film ‘citizen dog’- film dari thailand; byk metafora yang tidak kita peduli selama ini dapat dipetik daripada ‘Pod’ dan lingkungannya.
    ..dan sekarang saya teringat pula ttg gambar ibrahim pendek yang berkata-kata dalam film pendekar bujang lapok!!

    Balas

  5. puteribongsu
    Jan 15, 2008 @ 14:30:51

    alahai…dalam banyak2 filem yang saudara nazwan sebut di atas, hanya satu sahaja filem yang pernah saya tonton iaitu pendekar bujang lapok..hehehe

    saya sebenarnya bukan penggemar filem, atau lebih tepat, saya hanya tonton filem yang ada tema atau nilai2 yang saya gemar sahaja. itupun jika saya benar2 tiada kerja lain untuk dihadap. jadi jika bicara soal filem atau rancangan tv, saya akan selalu mengundur diri kerana saya selalu terkebelakang. heheh

    Balas

Tinggalkan Jawapan

